Ως η αγαπημένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ των καταναλωτών στην Ευρώπη βραβεύτηκε η Lidl, κερδίζοντας για πρώτη φορά τον τίτλο «Retailer of the Year Europe 2018-2019».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας που μεταδίδει το ΑΠΕ, πρόκειται για μια διάκριση ιδιαίτερης σημασίας, καθώς αξιολογήθηκε από περίπου 800.000 καταναλωτές σε 9 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες και βασικά πεδία αξιολόγησης ήταν το επίπεδο των τιμών, η ποιότητα των προϊόντων και η εξυπηρέτηση των πελατών.
Η Lidl απέσπασε συνολικά περισσότερες από 105.000 ψήφους και διακρίθηκε στο πλαίσιο 1.426.000 αξιολογήσεων, με βαθμό 8,06.