Νέα σελίδα γυρνά η ΟΛΘ Α.Ε. εστιάζοντας στην χάραξη στρατηγικής και εμπορικής πολιτικής

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 3 λεπτά

Σε μια νέα φάση εισέρχεται ο Οργανισμός Λιμένα Θεσσαλονίκης μετά την απόφαση των μετόχων να “απαλλάξουν” τον Σωτήρη Θεοφάνη από το βάρος της καθημερινής διοίκησης του λιμανιού, δίνοντας του έτσι την ευκαιρία να χαράξει απερίσπαστος την στρατηγική, όσο και την εμπορική πολιτική του λιμένα, καθώς επίσης και να παρακολουθήσει το πλάνο επενδύσεων.

Ο κ. Θεοφάνης λοιπόν, από την θέση του εκτελεστικού Προέδρου πλέον αναλαμβάνει τους τομείς της στρατηγικής, των επενδύσεων και της εμπορικής πολιτικής του οργανισμού, ενώ καθήκοντα Διευθύνοντα Συμβούλου, αναλαμβάνει άμεσα ο Ιταλός Φράνκο Νίκολα Κούπολο, ο οποίος, στην πρώτη δημόσια τοποθέτηση του, σημείωσε ότι οι τρεις αρχές της διοίκησής που θα ασκήσει είναι η ασφάλεια, η αλήθεια που οδηγεί στη διαφάνεια, καθώς και η συνεργασία.

Συγκεκριμένα σήμερα στην διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Πρόεδρος πλέον του Οργανισμού κ. Σωτήρης Θεοφάνης, έκανε έναν απολογισμό του δεκαπενταμήνου, μετά την ανάληψη των ηνίων του Οργανισμού από την κοινοπραξία South East Gate Thessaloniki, σημειώνοντας ότι όραμα παραμένει το λιμάνι να διαδραματίσει ενεργό παρουσία στην βαλκανική ενδοχώρα αλλά και να καταστεί μοχλός οικονομικής ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή της βόρειας Ελλάδας.

Ο κ. Θεοφάνης εστίασε στην επιτευχθείσα αναβάθμιση των εξοπλισμών αναλύοντας τις επενδυτικές κινήσεις για να προσθέσει ότι το σχήμα που ανέλαβε το λιμάνι διαχειρίστηκε μία δύσκολη κατάσταση επιτυγχάνοντας όμως θετικά οικονομικά αποτελέσματα αλλά και ανάλογα θετικά αποτελέσματα στην κίνηση του λιμανιού.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην αναδιοργάνωση της εταιρείας και στο θετικό αποτέλεσμα της αύξησης της παραγωγικότητας την οποία απέδωσε στην καλή συνεργασία και ανταπόκριση των εργαζόμενων.

“Από εδώ και πέρα”, είπε ο κ. Θεοφάνης, “στόχος είναι η πραγματοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων της τάξεως των 180 εκατ. ευρώ σε 3,5 χρόνια αντί των 7 που προβλέπει η συμφωνία της ιδιωτικοποίησης. Αυτό σημαίνει ότι η επέκταση της 6ης προβλήτας, έργο που αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2019, θα έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2022 ή το αργότερο στο α’ τρίμηνο του 2023».

Συγχρόνως, υπογράμμισε, «θα έχει ολοκληρωθεί και η ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού ώστε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης να μπορούν να εξυπηρετηθούν ταχύτερα μεγαλύτερα πλοία και με περισσότερα φορτία».

Προκειμένου να επιτύχει αυτούς τους στόχους, η διοίκηση της ΟΛΘ προσβλέπει τόσο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαγωγικό λιμάνι – όσο και στη διεύρυνση του πελατολογίου της, με αύξηση φορτίων από και προς τις βαλκανικές χώρες.

Όπως ανέφερε ο Αναπληρωτής CEO της ΟΛΘ Α.Ε. Ρουί Πίντο, “το 2019 αναμένεται να καταγραφεί αύξηση στη διακίνηση των κοντέινερς στη Θεσσαλονίκη κατά 6%, όπως συνέβη και το 2018, ποσοστό που είναι πολύ ικανοποιητικό αν σκεφτεί κανείς ότι, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου, το διεθνές εμπόριο θα σημειώσει αύξηση 3,6%.

“Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης παραμένει ισχυρό brand στα Βαλκάνια”, τόνισε ο κ. Πίντο, “ο οποίος υπογράμμισε ότι σε αυτήν την παράμετρο οφείλεται το γεγονός ότι στο πρώτο πεντάμηνο του 2019 η διακίνηση του transit φορτίου στη Θεσσαλονίκη αυξάνεται κατά 40%”.