“Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν ‘διακριτό χαρακτήρα’ στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας”.
Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σχετικά με τις γνωστές τρεις παράλληλες γραμμές που φέρουν τα προϊόντα του αθλητικού κολοσσού. Μάλιστα σημείωσε ότι δεν αποτελούν παρά ένα “συνηθισμένο (σ.σ. εμπορικό) σήμα”.
Το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ, ουσιαστικά επικύρωσε την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), που το 2016 ακύρωσε την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas, ύστερα από προσφυγή βελγικής εταιρείας υποδημάτων Shoe Branding Europe.
Πρόκειται για μία μαραθώνια δικαστική διαμάχη με τη βελγική εταιρεία, η οποία το 2009 κατάφερε με σχετική απόφαση να χρησιμοποιεί δύο παράλληλες γραμμές ως εμπορικό σήμα. Ακολούθησε προσφυγή της Adidas ότι το σήμα του βελγικού brand παραπέμπει ευθέως στο δικό της.