Hilton: Το πιο πολύτιμο ξενοδοχειακό brand

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Η Hilton κατέκτησε την κορυφή στη λίστα με τα πιο πολύτιμα ξενοδοχειακά σήματα σε όλο τον κόσμο, στην κατάταξη της Brand Finance Hotels 50.

Αφήνοντας πίσω τον μεγάλο ανταγωνιστή Marriott, η αξία της επωνυμίας της Hilton έφτασε στα 7,4 δισ. δολάρια καταγράφοντας άνοδο 17%.

Στον αντίποδα, η αξία του σήματος Marriott μειώθηκε κατά 8% στα 5 δισ. δολάρια και η ισχύς του μπραντ της μειώθηκε από AAA- σε AA + εξαιτίας της πτώσης στην αγορά της Βόρειας Αμερικής αλλά και της μεγάλης διαρροής των προσωπικών δεδομένων των πελατών της μετά από κυβερνοεπίθεση. Κατά 30% μειώθηκε και η συνδυασμένη αξία των εμπορικών σημάτων της Marriott στην κατάταξη της Brand Finance Hotels 50. Κάπως έτσι η συνδυασμένη αξία όλων των εμπορικών σημάτων της Hilton φτάνει τα 14,7 δισεκατομμύρια δολάρια – σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από το χαρτοφυλάκιο των 12,9 δισ. δολαρίων της Marriott.

Παρότι βέβαια η Hilton έχει χιλιάδες νέα δωμάτια ξενοδοχείων υπό κατασκευή, η πρόσφατη απόφαση της Marriott για την είσοδό της στην αγορά ενοικίασης κατοικιών, θα μπορούσε να αλλάξει τις ισορροπίες τα επόμενα χρόνια αφού αναμένεται να πάρει πίσω το μερίδιο αγοράς από την Airbnb ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την αξία της.

Τόσο τα χαρτοφυλάκια Hilton όσο και της Marriott παραμένουν πολύ πιο μπροστά από την τρίτη θέση της Wyndham, η οποία επίσης σημείωσε πτώση 8% στην αξία μάρκας σε 7,3 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με την νέα κατάταξη, τρία εμπορικά σήματα, ξενοδοχείων, όλα υπό το χαρτοφυλάκιο της Hilton, αυξήθηκαν ταχύτερα σε αξία. Αυτά είναι τα Homewood Suites, Double Tree και Hampton.