«Έφοδος» Μηταράκη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ 1555: Το καλούσε και δεν απαντούσε

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ < 1 λεπτό

Eκτός λειτουργίας ήταν το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ όταν επιχείρησε ο  υφυπουργός Εργασίας Νότης Μηταράκης να επικοινωνήσει, οι προσπάθειες απέβησαν άκαρπες.

Ο κ. Μηταράκης, έπειτα από επανειλημμένες άκαρπες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης που εδρεύει στην Αθήνα, και συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες» ανέφερε σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη.

Ο κ. Μηταράκης σημείωσε ότι «προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων».