Η ψηφιοποίηση της ναυτιλίας και του συνόλου των δραστηριοτήτων της είναι γεγονός όχι όμως και η ομογενοποίηση των data.
Η COSCO αποβλέπει στην Digital Container Shipping Association, που επιχειρεί την ομογενοποίηση των στοιχείων, γεγονός που αποκτά ιδιαίτερη σημασία για το εγχείρημα της Ένωσης που δημιούργησαν οι Maersk, Hapag-Lloyd, Mediterranean Shipping Co, CMA CGM και Ocean Network Express στην οποία έχουν ήδη ενταχθεί και οι Evergreen Line, Hyundai Merchant Marine, Yang Ming και ZIM.
Σύμφωνα με αποτίμηση του Alphaliner οι εννέα carriers αντιπροσωπεύουν το 70% του «fleet capacity» στη διεθνή αγορά και εκτιμάται ότι η είσοδος της COSCO θα το αυξήσει περαιτέρω.
Η δημιουργία «ψηφιακών πρότυπων» αποτελεί αντικείμενο συζητήσεις στις ναυτιλιακές δραστηριότητες γενικών με τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων να έχει προχωρήσει σε δράσεις που σχετίζονται και με τα logistics γεγονός που καθιστά αδήριτη την ανάγκη προτύπων.
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα σχετικά η Κινεζική κυβέρνηση έδωσε εντολή στα λιμάνια της χώρας να σχηματοποιήσουν ένα «κοινό ψηφιακό πλαίσιο» ώστε η συνεννόηση μεταξύ τους να βελτιωθεί άρα και η ανταγωνιστικότητα τους.