Εκτενές αφιέρωμα παρουσιάζει η βρετανική Guardian στην Μύκονο και όπως αναφέρει,πρόκειται για το νησί των πλουσίων και των διασήμων.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Guardian “μπορείς να αγοράσεις μία τσάντα Gucci των 10.000 ευρώ ή μια καλλιτεχνική δημιουργία των 250.000 ευρώ επισημαίνοντας ότι είναι ένα νησί που πάντα προσέλκυε «λαμπερούς» τουρίστες, αλλά η μαζική εισροή δισεκατομμυριούχων το μετέτρεψε σε «έναν παράδεισο παράλογου πλουτισμού».
“Αυτή η λωρίδα άμμου, στη νοτιοδυτική ακτή της Μυκόνου, δεν είναι μια απλή παραλία», γράφει ο ρεπόρτερ της Guardian όταν επισκέφτηκε το Nammos. Εκεί, αποφάσισε να ρωτήσει πού μπορεί να αγοράσει κανείς στρώμα θαλάσσης ή άλλα «συμπράγκαλα» για την παραλία. Η γυναίκα στην υποδοχή του beach club γέλασε. «Οι πελάτες μας δεν είναι συνήθως τέτοιου είδους άνθρωποι», του είπε.
«Το Nammos είναι προορισμός που επιλέγουν κάποιοι από τους πιο πλούσιους και διάσημους ανθρώπους στον κόσμο. Από την Κέιτ Μος, την Λίντσεϊ Λόχαν και την Αριάνα Γκράντε, μέχρι τον Γουέιν Ρούνεϊ και τον Γιουσέιν Μπολτ. Τα χρήματα που ξοδεύουν εκεί έχουν αλλάξει άρδην την τοπική κοινότητα», γράφει ο Νιτ που ρώτησε αν μπορεί να απολαύσει το δείπνο του εκεί, αλλά το ενημέρωσαν ότι έπρεπε να είχε κάνει κράτηση εβδομάδες νωρίτερα.
«Πιθανότατα αυτό είναι καλύτερο γιατί ένα πιάτο λαβράκι θα μου κόστιζε 200 ευρώ. Μια προσπάθεια να πιω μια μπύρα στο μπαρ, όπου χωρίς εξαίρεση όλοι οι πελάτες, γέροι και νέοι χορεύουν στα τραπέζια, αποτρέπεται από μια ομάδα έξι σεκιούριτι», περιγράφει ο Βρετανός δημοσιογράφος για την επίσκεψή του στο Nammos στη Μύκονο.
https://www.instagram.com/p/BXlZCfBhM7g/?utm_source=ig_web_copy_link
Ένας από τους σεκιούριτι του εξήγησε ότι μόνο όσοι έχουν κλείσει τραπέζι επιτρέπεται να μπουν στο πάρτι. «Είναι ένα συνηθισμένο εστιατόριο μέχρι τις 6 το απόγευμα. Μετά, ξεκινά το πάρτι κάθε βράδυ. Οι άνθρωποι ξοδεύουν τεράστια ποσά, 50.000-100.000 ευρώ δεν είναι κάτι ασυνήθιστο», του είπε. «Δουλειά του είναι να εμποδίζει να μπει στο πάρτι όποιος δεν τα έσκασε και να προφυλάξει από την ανεπιθύμητη προσοχή εκείνους που διασκεδάζουν. Όμως, το να συγκεντρώσεις τα βλέμματα και να επιδείξεις τα πλούτη σου φαίνεται πως είναι ένας από τους βασικούς λόγους να επισκεφτείς το Nammos», παρατηρεί ο Βρετανός δημοσιογράφος.
Ο ρεπόρτερ περιγράφει ότι το βράδυ που βρέθηκε στο Nammos στο ένα τραπέζι ήταν η influencer από την Αυστραλία Σάνι Γκρίμοντ, που έχει 1,4 εκατ. ακολούθους. «Χορεύει πάνω σε ένα τραπέζι και στο διπλανό υπάρχουν 34 μπουκάλια σαμπάνιας Veuve Clicquot. Κάθε ένα κοστίζει 1.000 ευρώ», αναφέρει μεταξύ άλλων.