Aegean: Εξηγήσεις Γερογιάννη για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Εξηγήσεις για τους λόγους των καθυστερήσεων στις πτήσεις της Aegean το τελευταίο δίμηνο έδωσε με ηλεκτρονική επιστολή, προς τους τακτικούς πελάτες – μέλη της Aegean, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Γερογιάννης.

Όπως σημειώνει, οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.

Ωστόσο, η εταιρεία, όπως προσθέτει, εφαρμόζει αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις, ενώ κατά πάγια πρακτική παρέχει δωρεάν εισιτήρια σε επιβάτες των οποίων η πτήση έχει καθυστερήσει σημαντικά.

Αναλυτικά, ο κ. Γερογιάννης επισημαίνει:

“Η βελτίωση της ταξιδιωτικής σας εμπειρίας και η ικανοποίηση των αναγκών σας σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης βρίσκονται στο επίκεντρο των καθημερινών μας προσπαθειών σε όλη τη διάρκεια των 20 χρόνων λειτουργίας μας.

Ένα κύριο στοιχείο της προσπάθειάς μας, που αποτελεί διαχρονικό χαρακτηριστικό της εταιρείας μας, είναι η συνέπεια στις ώρες αναχώρησης των πτήσεων μας.

Ωστόσο, το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών αποτελεί εξαίρεση, καθώς οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Παράλληλα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται.

Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας. Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.

Παράλληλα, εφαρμόζουμε αυστηρά την ευρωπαϊκή νομοθεσία για αποζημιώσεις και επιπροσθέτως την διαχρονική μας πολιτική παροχής δωρεάν εισιτηρίων. Γνωρίζουμε όμως ότι κάποιες φορές αυτό δεν είναι αρκετό.

Ο σκοπός της επικοινωνίας μας αυτής, είναι να σας ευχαριστήσουμε για ακόμα μία φορά για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και για την κατανόησή σας σε αυτήν την δύσκολη περίοδο.

Φυσικά, θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μεθοδικά και να επενδύουμε στους ανθρώπους και στον στόλο μας, για να συνεχίσουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή σας”