Η εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (K-Line) και το ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co. Ltd. έλαβαν από κοινού από τον νηογνώμονα DNV GL Έγκριση επί της Αρχής για έναν νέο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς μεταλλευμάτων το οποίο καταναλώνει καύσιμο LNG. Ο νέος σχεδιασμός προσφέρει την ίδια ταχύτητα πλεύσης και την ίδια χωρητικότητα με εκείνες του πλοίου αναφοράς της σειράς WOZMAX, ενώ παράλληλα ικανοποιεί τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του EEDI.
Το ενδιαφέρον για το φυσικό αέριο ως ναυτιλιακό καύσιμο αυξάνεται, κυρίως λόγω του επερχόμενου κανονισμού για το ανώτατο όριο θείου και των στόχων του ΙΜΟ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Η τεχνική ωριμότητα, η αποδοτικότητα, η διαθεσιμότητα και η μείωση των εκπομπών που προσφέρει το LNG ως καύσιμο πλοίων το καθιστούν μια ελκυστική και βιώσιμη επιλογή για πολλά είδη πλοίων, ιδίως για τα νεότευκτα.
Ο σχεδιασμός του εν λόγω πλοίου βασίζεται σε εκείνον του πλοίου της σειράς WOZMAX του ναυπηγείου Namura, ενός φορτηγού πλοίου το οποίο διαθέτει το ιδανικό μέγεθος για τη μεταφορά σιδηρομεταλλευμάτων από τη δυτική Αυστραλία. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μια τροποποίηση στα αμπάρια του πλοίου, ενώ οι δεξαμενές του καύσιμου LNG είναι τοποθετημένες στο μέσον του πλοίου, χωρίς όμως να αλλάζουν το σχήμα της γάστρας ή να μειώνουν σημαντικά τη χωρητικότητα σε φορτίο. Χρησιμοποιώντας καύσιμο LNG, το εν λόγω πλοίο θα μπορεί να πραγματοποιεί ένα κυκλικό δρομολόγιο μεταξύ Σιγκαπούρης και Βραζιλίας, χωρίς να χρειάζεται ανεφοδιασμό καυσίμου.