“Λουκέτο” στην εταιρεία νεανικής ένδυσης Forever 21

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Η 5η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου των ΗΠΑ το 2016 η οποία εμπορεύεται είδη νεανικής ένδυσης, η «Forever 21» χθες τα ξημερώματα ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης προκειμένου να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της στο εσωτερικό.

Η αλυσίδα με περισσότερα από 750 καταστήματα σε 49 χώρες, σχεδιάζει να κλείσει το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων της σε Ευρώπη και Ασία, θα συνεχίσει πάντως να λειτουργεί σε Μεξικό και Νότια Αμερική.

Η γνωστή εταιρεία που διαθέτει στην αγορά τo μπραντ Apparel έχει παρουσία και στην Ελλάδα, καθώς το 2017 άνοιξε κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας  στην οδό Ερμού.

Κι όμως σε αντίθεση με την δυσοίωνη πορεία της Forever 21 αρκετές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου νεανικής ένδυσης φαίνεται να κάνουν θραύση.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία Boohoo με έδρα το Μάντσεστερ, αποκάλυψε ότι η αύξηση των πωλήσεών της θα ξεπεράσει τις προβλέψεις για το έτος. Η Boohoo η οποία πουλάει διεθνώς μέσω του διαδικτύου για τις ηλικίες των 16-30 ετών, συνεχίζει να διαγράφει μια άκρως εντυπωσιακή πορεία.

Ακόμα και η εταιρεία Missguided, που ανακοίνωσε πρόσφατα συνεργασία με τη Σόφια Ρίτσι τόνισε τις αυξανόμενες πωλήσεις στις αρχές του τρέχοντος έτους. Για το έτος που έληξε την 1η Απριλίου 2018, ο online λιανοπωλητής νεανικής μόδας ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων στα 215,9 εκατομμύρια λίρες (266,8 εκατομμύρια δολάρια) σε σύγκριση με 205,8 εκατομμύρια λίρες (254,3 δολάρια) για το προηγούμενο έτος.

Μια σειρά ανταγωνιστών με χαμηλό κόστος, έχουν εισέλθει στην αγορά τα τελευταία χρόνια ιδίως με το ηλεκτρονικό εμπόριο και  έχουν «τεράστια ανάπτυξη με στόχο νέους αγοραστές», όπως ισχυρίζεται ο Guardian.

Ενώ η Boohoo και τα παρόμοια εμπορικά σήματα αναδεικνύονται σε έναν «φωτεινό σηματοδότη στον ανταγωνιστικό τομέα της λιανικής πώλησης», οι παραδοσιακές μάρκες γρήγορης μόδας πληρώνουν το τίμημα της αργής εξέλιξης στον ψηφιακό χώρο.