Master plan της Cosco: Ο Πλακιωτάκης πάγωσε την επέκταση του container terminal

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Μετά τις έντονες αντιδράσεις τοπικών παραγόντων, ο Υπουργός Ναυτιλίας, Γιάννης Πλακιωτάκης αποφάσισε να “παγώσει” προς το παρόν, την επένδυση επέκτασης νέου Container Terminal που είχε ζητήσει ο ΟΛΠ ΑΕ, εγκρίνοντας ταυτόχρονα, το επενδυτικό του σχέδιο στο σύνολό του, το οποίο προβλεπει επενδύσεις υψους 620 εκατομμυρίων ευρώ.

Κατά την διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) επιβεβαιώθηκε η έγκριση του master plan της ΟΛΠ Α.Ε., το οποίο είχε εξετασθεί από την συνεδρίαση της ΕΣΑΛ στις 25 Σεπτεμβρίου.

Όσον αφορά τα δύο νέα έργα που προτάθηκαν από την ΟΛΠ Α.Ε. στα τέλη Αυγούστου και τα οποία αφορούσαν στην επέκταση του Μώλου Δραπετσώνας για την δημιουργία Car Terninal, καθώς και στην επέκταση του προβλήτα Κερατσινίου για την δημιουργία νέου Container Terminal, προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:

1. Σε συνέχεια των διαβουλεύσεων που προηγήθηκαν πριν την σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ, η ΟΛΠ Α.Ε. απέσυρε την πρόταση της για την επέκταση του Car Terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας ο οποίος και παραμένει ως έχει.

2. Σε ότι αφορά την επέκταση του Container Terminal, με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας,η ΕΣΑΛ αποφάσισε ότι οι συνθήκες στην παρούσα φάση, δεν είναι ώριμες για το εν λόγω έργο.

Σημειώνεται ότι νωρίτερα έξω από το Υπουργείο Ναυτιλίας είχαν πραγματοποιήσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας εργαζόμενοι στις ναυπηγοεπισκευές που αντιδρούσαν στην ενσωμάτων του μόλου Δραπετσώνας στο car terminal.

http://Σε εξέλιξη εν μέσω αντιδράσεων η συνεδρίαση της ΕΣΑΛ για το master plan του ΟΛΠ