Ενισχύουν τις σιδηροδρομικές τους υποδομές τα λιμάνια της Β. Ευρώπης

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ < 1 λεπτό

Μετά το Αμβούργο, το Άμστερνταμ, το Ρότερνταμ και η Αμβέρσα επενδύει στη βελτίωση των σιδηροδρομικών καλύψεων του λιμένα της.

Η είδηση ότι επεκτείνεται η συνεργασία του λιμένα με την μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρία διακίνησης φορτίων Lineas προκάλεσε αίσθηση στον τομέα της εφοδιαστικής καθώς με την επέκταση προστίθενται δώδεκα νέοι προορισμοί σε Μαδρίτη (Ισπανία), Μάλμο (Σουηδία), Βιένη (Αυστρία) και Κούρτιστι (Ρουμανία).

Οι σιδηροδρομικές καλύψεις προβλέπουν διέλευση από τα μεγάλα σιδηροδρομικά hub στην Β. Ευρώπη ενώ οι νέοι προορισμοί συνδυαστικά πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες συγκέντρωσης και διασποράς φορτίων από το λιμάνι.

Στη Β. Ευρώπη στο σύνολό τους τα λιμάνια το τελευταίο διάστημα «προτάσσουν» τις σιδηροδρομικές τους καλύψεις τις οποίες και βελτιώνουν με απώτερο στόχο την αποτροπή της διασποράς εμπορευμάτων από τα λιμάνια της Μεσογείου.

Ωστόσο εσχάτως με την καλπάζουσα άνοδο του Πειραιά, Ισπανικά, Ιταλικά και Γαλλικά λιμάνια «αποφάσισαν» να ενισχύσουν τις μεταξύ τους σιδηροδρομικές καλύψεις.