Ενώ πλησιάζει η ώρα για την εφαρμογή των κανονισμών του ΙΜΟ για τη μείωση των αέριων ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα, οι συζητήσεις για τις λύσεις που θα επιλεγούν συμπεριέλαβαν και αυτή της χρήσης υδρογόνου για την πρόωση των πλοίων.
Με τη σχετική τεχνολογία να έχει προχωρήσει σημαντικά το ενδεχόμενο ύπαρξης υβριδικών σχημάτων χρήσης υδρογόνου και LNG παρουσιάζει καλλίτερες προοπτικές για την επίτευξη των στόχων μείωσης των αέριων ρύπων.
Να σημειωθεί ότι η Royal Caribbean International έχει ήδη προχωρήσει σε δοκιμές ενώ προσεχώς θα υπάρξουν και άλλες σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν πρόσφατα στο Global Maritime Forum. Προς το παρόν ειδικοί αναλυτές εστιάζουν σε θέματα ασφαλείας αλλά και του κόστους παραγωγής της συγκεκριμένης καύσιμης ύλης.