Black Friday σήμερα και η αγορά αισιοδοξεί να πάρει ανάσα, καθώς οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα.
Οι καταναλωτές όλες τις προηγούμενες μέρες ενημερώθηκαν μέσω email, sms και διαφημίσεων για τις εκπτώσεις των εταιρειών, ώστε σήμερα να μπορέσουν να αγοράσουν τα προϊόντα που επιθυμούν.
Το μεγάλο στοίχημα έχει μπει κυρίως από τον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, με τα καταστήματα να ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε δελεαστικές προσφορές.
Πάντως, τα είδη ένδυσης βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων στις αγορές της συγκεκριμένης μέρας τα τελευταία χρόνια.
Στον χορό της Βlack Friday έχουν μπει και τα σούπερ μάρκετ με αρκετές μεγάλες αλυσίδες να προχωρούν σε προσφορές σε συγκεκριμένα ωστόσο προϊόντα.
Σύμφωνα με έρευνα της picodi. com, το 29% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι κατά τη διάρκεια της Black Friday θα ψωνίσει στα καταστήματα και το 18% προτιμά διαδικτυακά. Το 53% ωστόσο, απαντάει «και στα δύο».
Οι καταναλωτές σύμφωνα με την ίδια έρευνα πραγματοποιούν αγορές στο σπίτι, στον ελεύθερο χρόνο τους ή ακόμα και κατά την εργασία τους.
Τα ρούχα και τα παπούτσια πάντως φαίνεται ότι για ακόμη μία χρονιά θα είναι στην κορυφή των προτιμήσεων των αγορών και συγκεκριμένα, για το 80% των γυναικών και για το 68% των ανδρών, όπως δείχνει έρευνα του Εργαστηρίου «Αγορά» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η δεύτερη δημοφιλέστερη επιλογή είναι για τις γυναίκες τα καλλυντικά και τα είδη προσωπικής περιποίησης (48%) και για τους άνδρες οι ηλεκτρικές συσκευές (64%).