ΕΟΤ: Διαφήμιση 310.000 ευρώ στο Twitter και στο Αccuweather το 2020

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Ο EOT ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής, συνολικού ποσού 310.000 ευρώ, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 2020 στο διεθνές μέσο κοινωνικής δικτύωσης “TWITTER” και στη διεθνή διαδικτυακή πλατφόρμα/εφαρμογή μετεωρολογικών προβλέψεων “ACCUWEATHER”.

Twitter

Το TWITTER είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες/εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, με εκατομμύρια χρήστες να το χρησιμοποιούν καθημερινά, στέλνοντας εκατομμύρια μηνύματα (δηλ. tweets) για να συνδεθούν με τους ανθρώπους γύρω τους και να μιλήσουν για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο εκείνη τη στιγμή. Στο Twitter υπάρχουν 31,8 εκατομμύρια Tweets σχετικά με τον Τουρισμό (#Travel), αλλά και εκατομμύρια ακόμα για διακοπές και δημοφιλή ξενοδοχεία.

Με την πρότασή της, η “Httpool Hellas” που εδρεύει στην Ελλάδα και είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της Twitter, προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο Twitter:

  • Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού “city break”, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού “sea and sun” για τις καλοκαιρινές διακοπές.
  • Κοινά-στόχοι: ΗΒ, Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Πολωνία. Ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται περισσότερο να «διασκεδάσουν», να αποκτήσουν «νέες εμπειρίες» και να «μάθουν» κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Ταξιδεύουν είτε με τις οικογένειές τους (social tourism), είτε για επαγγελματικούς λόγους (business tourism), είτε από πολιτιστικό ενδιαφέρον (culture tourism-city breaks), είτε γιατί είναι λάτρεις της φύσης (nature/seaside tourism).
  • Μέσα προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video, ως το πιο αποτελεσματικό μέσο επικοινωνίας στο Twitter (έναντι gifs και images), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.

Αccuweather

Το Αccuweather είναι μία τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες/εφαρμογές μετεωρολογικών προβλέψεων στον κόσμο, αναγνωρισμένη για την ακρίβεια των παρεχόμενων μετεωρολογικών της στοιχείων, τη δυνατότητα παροχής προβλέψεων με χρονικό ορίζοντα έως και 90 ημέρες, καθώς και τη δυνατότητα μαζικών προειδοποιήσεων για επικείμενα ακραία καιρικά φαινόμενα, η οποία έχει συμβάλει καθοριστικά στη διάσωση περιουσιών και χιλιάδων ανθρώπινων ζωών.

Με την πρότασή της, η Httpool Hellas προτείνει την ακόλουθη διαφημιστική καμπάνια στο AccuWeather:

  • Στόχοι καμπάνιας: Προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού “city break”, ως προορισμού διακοπών ολόκληρο το χρόνο, αλλά και ως μοναδικού προορισμού “sea and sun” για τις καλοκαιρινές διακοπές.
  • Κοινά-στόχοι: ΗΒ & Γερμανία.
  • Μέσα Προβολής: Διαφημιστική προβολή μέσω video (cross-platform video pre-roll) και εικόνας (consistent image across screen), για mobile, tablet και desktop, με προβλεπόμενο αριθμό views ανά αγορά-στόχο.