Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες έσπευσαν από την πρώτη μέρα λειτουργίας της πλατφόρμας για το κοινωνικό μέρισμα να υποβάλλουν αιτήσεις. Σύμφωνα με στοιχεία της ΗΔΙΚΑ που αναρτήθηκαν στη σχετική ιστοσελίδα μέχρι τις 6 το απόγευμα της Τετάρτης είχαν υποβάλει αίτηση 1.302.019 πολίτες.
Κατά την ίδια ενημέρωση «από αυτούς είναι δικαιούχοι 180.382, δεν είναι δικαιούχοι 1.121.338 ενώ ακύρωσαν το αίτημα 299».
Την ίδια ώρα τα υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας προχωρούν από σήμερα στη λειτουργία υπηρεσίας υποστήριξης μέσω ηλεκτρονικής φόρμας της ΗΔΙΚΑ για όσους δικαιούνται και ανέμεναν να λάβουν τα 700 ευρώ του Κοινωνικού Μερίσματος αλλά, για διάφορους λόγους, είδαν τελικά πως απορρίπτονται από τη πλατφόρμα όταν υπέβαλαν την σχετική αίτηση.
Εκεί θα διαπιστωθεί αν έχει υπάρξει λάθος πληροφόρηση από τις βάσεις δεδομένων (πχ ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ κλπ) ώστε οι δικαιούχοι να αποζημιωθούν πλήρως και να εισπράξουν τα 700 ευρώ, εφόσον τα δικαιούνται.
Μάλιστα θα παραμείνει ανοικτή και να δέχεται ενστάσεις ακόμα και μέχρι τις 15 του Ιανουαρίου προκειμένου οι πραγματικά δικαιούχοι να λάβουν το ποσό που δικαιούνται.
Ειδικός τηλεφωνικός αριθμός 2131621000 λειτουργεί από το πρωί στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προκειμένου να ενημερώνονται οι πολίτες για το αν είναι δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος. Ήδη έχουν εξυπηρετηθεί 150 πολίτες.