Μετρό: Αντιδράσεις για την καμπάνια κατά των αμβλώσεων

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ < 1 λεπτό

Σφοδρές αντιδράσεις προκαλεί καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του Μετρό.  Συγκεκριμένα οι επιβάτες το πρωί της Δευτέρας αντίκρισαν αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» που γράφουν: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του Μετρό με τους επιβάτες να αντιδρούν έντονα με αναρτήσεις τους στα Social Media.Έντονες ήταν και οι αντιδράσεις από εκπροσώπους κομμάτων με τον πρώην υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Παππά να χαρακτηρίζει απαράδεκτη αυτή την ενέργεια και τον εκπρόσωπο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής Παύλο Χρηστίδη να ζητά εξηγήσεις.

Αναφερόμενος στο θέμα, ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος  έγραψε στο Twitter: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».

Στο κίνημα «Αφήστε με να ζήσω», συμμετέχουν, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο επίσημο site του 19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠΕ). ενώ ως σκοπός του αναφέρεται «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».