Τέλος στην καμπάνια κατά των αμβλώσεων μετά τις αντιδράσεις

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Κατεβαίνει η αφίσα με την καμπάνια κατά των αμβλώσεων, μετά τις σφοδρές αντιδράσεις (Δείτε ΕΔΩ) που προκάλεσε. Η σχετική εντολή δόθηκε από το υπουργείο Μεταφορών, που καλεί παράλληλα τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε την ανάρτηση.

Ειδικότερα, σε ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται:

«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».

Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση:

«Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, κατόπιν εντολής του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κων. Αχ. Καραμανλή και λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης, έκρινε ότι η καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο δίκτυο του Μετρό μπορεί να θεωρηθεί υπαινικτική για τα δικαιώματα των γυναικών και αποφάσισε να αποσυρθεί η εν λόγω αφίσα από τα διαφημιστικά πλαίσια των σταθμών του δικτύου της. Η αφίσα θα αποσυρθεί το βράδυ της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου προς Τρίτη 14 Ιανουαρίου μετά το πέρας της λειτουργίας του Μετρό».

Με ανάρτησή του στον λογαριασμό του στο facebook, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Σταύρος Στεφόπουλος σημειώνει ότι το πώς αποφασίστηκε η ανάρτηση των αφισών θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας, προσθέτοντας ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να παίζει με τις κοινωνικές ευαισθησίες των πολιτών.