Αποθεώνουν τα διεθνή ΜΜΕ την Ελλάδα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 4 λεπτά

Συνεχίζουν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης να φιλοξενούν στις σελίδες τους εγκωμιαστικά άρθρα για την Ελλάδα και τον τρόπο που χειρίστηκε η κυβέρνηση και οι πολίτες την κρίση του κορωνοϊού.

Guardian, Bloomberg, Wall Street Journal, cnn, το σουηδικό περιοδικό Vagabond μιλούν με κολακευτικά λόγια και αποθεώνουν τη χώρα μας.

Guardian: Πώς η Ελλάδα χτυπά τον κορωνοϊό μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης

Ο Guardian σε ένα εκτενές ρεπορτάζ αναφέρει ότι η  Ελλάδα παρά τη δεκαετή οικονομική κρίση κατάφερε να αντιμετωπίσει την πανδημία καλύτερα από το αναμενόμενο.

«Αυτό που ακόμη και πολιτικοί εχθροί αναγνωρίζουν ήταν ότι έγινε μια ιεράρχηση της επιστήμης πάνω από την πολιτική καθώς και μια διαχειριστική προσέγγιση που επικεντρώνεται σε αυτό που ο 51χρονος πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε ως «κατάσταση-ευαισθησίας, συντονισμού, επίλυσης και ταχύτητας», γράφει ο Guardian.

Στο άρθρο γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στους επικεφαλής της μάχης κατά του κορωνοϊού, Σωτήρη Τσιόδρα και Νίκο Χαρδαλιά, λέγοντας ότι οι προσπάθειες της κυβέρνησης να περιορίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού αποδίδουν. «Σε έναν πληθυσμό 11 εκατομμυρίων, την Δευτέρα ανακοινώθηκαν 2.145 επιβεβαιωμένα κρούσματα και 99 θάνατοι, πολλοί λιγότεροι από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη», αναφέρει ο Guardian.

Bloomberg: Η Ελλάδα αντέδρασε έξυπνα και σβέλτα

Το Bloomberg  σημειώνει ότι η Ελλάδα είναι από τις χώρες που αντέδρασαν «έξυπνα» και «σβέλτα».

Όπως αναφέρει  «ανά τον κόσμο, οι κυβερνήσεις που ανταποκρίθηκαν καλύτερα στην πανδημία του Covid-19 δεν ήταν ούτε οι μεγαλύτερες ούτε οι πιο αυταρχικές. Ήταν απλά οι πιο έξυπνες και οι πιο σβέλτες και μεταξύ αυτών, δυστυχώς δεν περιλαμβάνονται οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και η Ισπανία.

Αντιθέτως περιλαμβάνονται αρκετές Ασιατικές κυβερνήσεις, ενώ στη Δύση, η Γερμανία στέκεται σχεδόν μόνη της ενώ είναι και η Ελλάδα. Ποιος το περίμενε αυτό;».

Ο αρθρογράφος  μάλιστα παραπέμπει σε προηγούμενο επαινετικό για την Ελλάδα άρθρο στο Bloomberg για την κρίση του κορωνοϊού που δημοσιεύτηκε στις 10 Απριλίου.

CNN

Στο ίδιο μήκος κύματος το CNN, αναφέρει ότι πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχουν πληγεί έντονα από τη νέα πανδημία του κορωνοϊού όμως η Ελλάδα,  ανέλαβε δράση νωρίς και φαίνεται ότι αυτό αποδίδει:

Wall Street Journal: Αχτίδα ελπίδας για την Ελλάδα

Αχτίδα ελπίδας για την Ελλάδα, τιτλοφορείται άρθρο γνώμης στη Wall Street Journal, στο οποίο τονίζεται η πολύ αποτελεσματική διαχείριση και έγκαιρη αντιμετώπιση της πανδημίας από την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Ειδική αναφορά γίνεται στην κινητοποίηση, το συντονισμό και την απρόσμενη αποτελεσματικότητα της Ελληνικής δημόσιας διοίκησης, την ενίσχυση σε ΜΕΘ και την «αθόρυβη επανάσταση»,  όπως τη χαρακτηρίζει το δημοσίευμα, ψηφιοποίησης του κράτους ώστε να υποστηριχθεί η πολιτική του «μένουμε σπίτι».

Ειδική μνεία γίνεται και στην πειθαρχία των Ελλήνων στα μέτρα και στην εμπιστοσύνη που δείχνουν σύμφωνα με τον αρθρογράφο,  στους χειρισμούς της κυβέρνησης.

Vagabond: Το Σουηδικό περιοδικό εξυμνεί τα ελληνικά νησιά

Φωτογραφία από την παραλία Ναυάγιο της Ζακύνθου φιλοξενεί στο εξώφυλλό του το σουηδικό περιοδικό «Vagabond». Το τουριστικό περιοδικό κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες σε ειδική έκδοση για τους πιο όμορφους μεσογειακούς προορισμούς και η Ελλάδα έχει την τιμητική της.

Στο κείμενο που συνοδεύει τις ελληνικές ομορφιές οι δημοσιογράφοι εξυμνούν τα νησιά της χώρας μας και τα χαρακτηρίζουν «άγνωστους θησαυρούς» που θυμίζουν τους παραδείσους της παιδικής μας ηλικίας.

Και ο Μπιλ Γκέιτς

Κολακευτικά σχόλια για την Ελλάδα εξάλλου και το πρόγραμμα του ΕΟΤ «GreeceFromHome» έκανε ο ιδρυτής της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς σε «ζωντανή συνομιλία» που είχε στο LinkedIn, όπου αναφέρθηκε στην αλλαγή της καθημερινότητας εξαιτίας της πανδημίας του  κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τον Γκέιτς, κάποια πράγματα όπως τα επαγγελματικά ταξίδια δε θα ανακάμψουν – θα γίνονται μεν αλλά σε μικρότερο βαθμό.

Πρόσθεσε όμως ότι «υπάρχουν και κάποια άλλα πράγματα, τα οποία είναι πιθανό να αλλάξουν προς το καλύτερο» και παρέπεμψε  στο project «GreeceFromHome», το οποίο καλεί τους πολίτες όλου του κόσμου να έρθουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα, μέσω των ψηφιακών δυνατοτήτων.

«Ας δούμε τον τομέα του τουρισμού. Ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας από τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το #Greecefromhome, μια πρωτοβουλία του ΕΟΤ, σε συνεργασία με την Google» επισημαίνεται, σε άρθρο της ιστοσελίδας Ιnc.com σε συνάρτηση με όσα αναφέρει για τη λήψη πρωτοβουλιών ο Γκέιτς.

Στο άρθρο επισημαίνεται ότι «Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ, στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία μίας σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα ψηφιακά».