Η H&M “αναπτύσει τα e-shops για να περιορίσει τις απώλειες του κορωνοϊού”

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ < 1 λεπτό

Στην ανάπτυξη των διαδικτυακών πωλήσεων προχωρά η H&M, προκειμένου να αντισταθμίσει τις απώλειες του δικτύου των 35 φυσικών καταστημάτων σε 15 πόλεις που διατηρεί στην Ελλάδα.

Η εταιρεία σημείωσε απώλειες της τάξεως του 57% , κατά την περίοδο του lockdown και συγκεκριμένα, από την 1η Μαρτίου έως τις 6 Μαΐου.

Σημειώνεται ότι στην τελευταία οικονομική χρήση (Δεκέμβριος 2018 – Νοέμβριος 2019) η H&M στην Ελλάδα εμφάνισε πωλήσεις 176,69 εκατ. ευρώ από 162,42 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις της εταιρείας στα 46 από τα 51 διαδικτυακά της καταστήματα που παρέμειναν ανοικτά όλη αυτή την περίοδο σημείωσαν αύξηση πωλήσεων 32%.

Εκτός όμως από το βάρος που έριξε στις διαδικτυακές του πωλήσεις, ο Σουηδικός όμιλος ένδυσης σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει τον αρνητικό αντίκτυπο από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων, προχώρησε σε μια σειρά από μέτρα στους τομείς των προμηθειών, των επενδύσεων, των ενοικίων, του προσωπικού και της χρηματοδότησης.

Παρ’ όλα αυτά οι ενέργειες αυτές δεν αναμένεται να αντισταθμίσουν τη σημαντική πτώση των πωλήσεων. Ο όμιλος αναμένει ζημιές για το δεύτερο τρίμηνο και μείωση κατά 2-4 ποσοστιαίες μονάδες του μεικτού περιθωρίου.