Αυτό είναι το σποτ για τον ελληνικό τουρισμό

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ 2 λεπτά

Με ένα πλάνο σε ένα σποτ 40 δευτερολέπτων, με μονάχα 50 λέξεις αποτυπώνεται όλα όσα κλείνει μέσα του το ελληνικό καλοκαίρι.

“Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η θάλασσα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι παραπάνω. Είναι state of mind. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να επικοινωνείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι και το σύνθημα του υπουργείου Τουρισμού.

Στην παρουσίαση της νέας καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό στην Αίγλη του Ζάππειου παραβρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η καμπάνια, έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού The Greek Summer state of mind, έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη χώρα, που κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και να δημιουργήσει θετική φήμη σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι: «Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών. Η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους. Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη».

Επιπλέον τόνισε για ακόμα μια φορά την διαφορετικότητα του φετινού καλοκαιριού. «Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκδήλωση «Restart Tourism».