fbpx
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl Ελλάς: Επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ έως το 2023

Επενδύσεις, ύψους 350 εκατ. ευρώ, σχεδιάζει να υλοποιήσει η Lidl Ελλάς έως το 2023. Συνολικά, προγραμματίζεται η δημιουργία έντεκα νέων καταστημάτων σε βάθος τριετίας.

O πρόεδρος διοίκησης, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποίησε η εταιρεία, δήλωσε ότι το επενδυτικό πλάνο προβλέπει για το τρέχον οικονομικό έτος, δηλαδή μέχρι τον Φεβρουάριο, τη λειτουργία δύο νέων καταστημάτων στην Αθήνα (Πετράλωνα και Κερατσίνι).

Για το 2021 έχει τεθεί ως στόχος η δημιουργία τεσσάρων καταστημάτων και πέντε καταστημάτων για το 2022, εκ των οποίων περισσότερα από τα μισά θα λειτουργήσουν στην Αθήνα.

Την ίδια ώρα δρομολογείται η δημιουργία νέου Logistic Center το οποίο θα υποστηρίξει τις αυξανόμενες ανάγκες της εταιρείας και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου. Σημειώνεται ότι ανάμεσα στις πρωτοβουλίες που σχεδιάζει για το επόμενο διάστημα η εταιρεία αποτελεί και το Lidl Plus. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας που θα λανσάρει πανελλαδικά την επόμενη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου.

Η αλυσίδα, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, κινείται το 2020 με θετικό πρόσημο, με τον τζίρο να ‘τρέχει’ με ρυθμούς μεγαλύτερους από το 2019, γεγονός που οφείλεται στην υπεραπόδοση των καταστημάτων στα αστικά κέντρα η οποία κάλυψε τις απώλειες που είχαν τα καταστήματα στις τουριστικές περιοχές.

Αυτό έρχεται σε συνέχεια μιας πολύ καλής χρονιά της Lidl Ελλάς καθώς το 2019 κινήθηκε με βελτιωμένους δείκτες σε όλα τα επίπεδα. «Διευρύναμε την πελατειακή μας βάση, αυξήσαμε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, αλλά και ‘μεγαλώσαμε’ το καλάθι των αγορών. Όλα αυτά συντέλεσαν ώστε να πετύχουμε σημαντική αύξηση στον τζίρο μας και να κλείσουμε θετικά, σε ποσοστό 8,8%» σημείωσε ο κ. Ανδρεανίδης.

Παράλληλα, εμφανίστηκε αισιόδοξος και σίγουρος για το επιχειρηματικό μοντέλο και τη δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια η Lidl στην Ελλάδα δηλώνοντας μάλιστα πως στόχος της εταιρείας είναι να κατακτήσει τη δεύτερη θέση του οργανωμένου λιανεμπορίου μέσα στην επόμενη διετία.

Ερωτηθείς για την προοπτική εισόδου της εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο,ο κ. Ανδρεανίδης σημείωσε πως στην παρούσα φάση οι συνθήκες δεν είναι ώριμες για μια τέτοια κίνηση ωστόσο υπογράμμισε ότι όταν η εταιρεία το αποφασίσει, αυτό θα γίνει με την κατηγορία μη τρόφιμων (non food) προϊόντων.

Ο κ. Ανδρεανίδης εκτίμησε πως θα γίνουν ανακατατάξεις το επόμενο διάστημα μέσα από εξαγορές και συγχωνεύσεις, ωστόσο ξεκαθάρισε πως η Lidl Ελλάς δεν σκοπεύει να προχωρήσει σε εξαγορά καθώς παραμένει πιστή στην στρατηγική της για οργανική ανάπτυξη.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Let’s Ferry