Περισσότερο phygital η φετινή Black Friday

Χρόνος ανάγνωσης ⏰ < 1 λεπτό

Παρόλο που οι συνέπειες των lockdown είναι ακόμα εμφανείς σε πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, το καθιερωμένο πλέον εκπτωτικό τριήμερο Black Friday – Cyber Monday αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα στα καταστήματα λιανικής της Ελλάδας. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της φυσικής αγοραστικής κίνησης συγκέντρωσαν τα καταστήματα με επώνυμα προϊόντα, τα πολυκαταστήματα, τα mall και τα εμπορικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τα φετινά στοιχεία προκρατήσεων και προαγορών, οι πωλήσεις κινούνται περίπου στο 85% του 2019, αλλά την ίδια στιγμή, οι ψηφιακές πωλήσεις φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν και διατηρούν ένα καθόλου ευκαταφρόνητο μερίδιο. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα εμφανίζουν αυξημένο τζίρο συγκριτικά με το 2020, παρόλο που τον περσινό Νοέμβριο αποτελούσαν τη μοναδική επιλογή των καταναλωτών.  Διαβάστε περισσότερα στο tecky.eu