Στις αρχές του νέου έτους αναμένεται να ξεκινήσει η αποκατάσταση των ζημιών στα πρανή της Διώρυγας Κορίνθου από την εταιρεία ΑΚΤΩΡ η οποία ανέλαβε μετά από διαγωνισμό μέσω πρόσκλησης, το έργο.
Η Διώρυγα αποτελεί σημαντικό διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών, καθώς είναι η συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδός για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου, της Αδριατικής, της νότιας Ιταλίας, αλλά και για τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας και αντίστροφα.
Το κανάλι χρησιμοποιούν όλων των ειδών τα πλοία, από τουριστικά, μέχρι μεγάλα εμπορικά πλοία, κρουαζιερόπλοια και γκαζάδικα. Ειδικά για τα κρουαζιερόπλοια ο διάπλους από τη διώρυγα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ατραξιόν του ταξιδιού.
Σημειώνεται ότι οι εταιρείες που κλήθηκαν να δώσουν προσφορά είναι οι: ΑΒΑΞ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και ΑΚΤΩΡ. Επικράτησε η ΑΚΤΩΡ καθώς έδωσε νέα βελτιωμένη οικονομική προσφορά σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες.
Οι παρεμβάσεις θα γίνουν στα σημεία σε μήκος ενός χιλιομέτρου και συγκεκριμένα από τη χιλιομετρική θέση 2,45 έως τη χ.θ. 3,48.
Η διώρυγα Κορίνθου έχει κλείσει από τις 15 Ιανουαρίου, καθώς τα τελευταία χρόνια είχε γίνει σειρά κατολισθήσεων στη διώρυγα και αποφασίστηκε τελικά να αντιμετωπιστεί συνολικά το πρόβλημα για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της στο μέλλον. Στην εταιρεία της Διώρυγας Κορίνθου απασχολούνται περίπου 80 εργαζόμενοι.