Στη φετινή έκθεση Global 500 της Brand Finance, που αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως στην αξιολόγηση της αξίας εμπορικών μαρκών, η Deloitte ανακηρύχθηκε ως το ισχυρότερο και πολυτιμότερο brand στον τομέα των εμπορικών υπηρεσιών στον κόσμο.
Σύμφωνα με την έκθεση, η συνολική αξία της μάρκας σημείωσε αύξηση μέσα στο έτος κατά 12% προσεγγίζοντας πλέον τα 30 δισ. δολάρια. Αξιοσημείωτο είναι δε το γεγονός ότι η Deloitte γίνεται αποδέκτης αυτής της διάκρισης για 4η συνεχόμενη χρονιά, γεγονός που αντανακλά ευθέως το εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν παγκοσμίως τα στελέχη της εταιρείας στους πελάτες τους.
Μάλιστα, η Deloitte διατήρησε επίσης την άριστη πιστοληπτική της ικανότητα κατηγορίας ΑΑΑ+, παραμένοντας το ισχυρότερο brand μεταξύ του συνόλου των ανταγωνιστών της, ενώ κατατάχθηκε εκ νέου στις 10 ισχυρότερες μάρκες παγκοσμίως.
Σχολιάζοντας αυτή τη νέα και ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, ο CEO της Deloitte Ελλάδος κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος σημείωσε: «Το γεγονός ότι η Deloitte συνεχίζει να κερδίζει την αναγνώριση των αναλυτών για 4η συνεχή χρονιά, εν μέσω μάλιστα μιας άνευ προηγουμένου παγκόσμιας πανδημίας διετούς διάρκειας, αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη για την προσαρμοστικότητα, τη διορατικότητά μας και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας. Η διάκριση αυτή σημαίνει πως σε οτιδήποτε κάνουμε για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας και την κοινωνία, βάζουμε όλη την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τους εαυτούς μας, ώστε να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία με θετικό αντίκτυπο για όλους».