Σημαντική πτώση στον συνολικό όγκο του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου κατέγραψαν στα μέσα Απριλίου τα οκτώ μεγαλύτερα λιμάνια της Κίνας.
Συγκεκριμένα ο όγκος των κοντέινερ προς εξαγωγή μειώθηκε κατά 4,1%, ενώ ο όγκος των εισαγόμενων κοντέινερ μειώθηκε κατά 9,9%.
Ως τα μέσα Απριλίου ο όγκος των διακινουμένων κοντέινερ στα οκτώ μεγαλύτερα λιμάνια της Κίνας κατέγραφε μείωση της τάξης του 2,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Η διακίνηση φορτίου στα μεγάλα λιμάνια μειώθηκε κατά 5,2% ενώ η διακίνηση φορτίου διεθνούς εμπορίου μειώθηκε κατά 4,9%.
Οι αποστολές αργού πετρελαίου μειώθηκαν κατά 0,4% σε ετήσια βάση, ενώ την ίδια ώρα τα λιμάνια του Rizhao και της Tianjin παρουσίασαν ρυθμό ανάπτυξης άνω του 30%.
Οι αποστολές μεταλλευμάτων στα μεγάλα κινεζικά λιμάνια μειώθηκαν κατά 1,6%, μεταξύ των οποίων το λιμάνι της Τιαντζίν σημείωσε ρυθμό ανάπτυξης άνω του 30%.
Στα μέσα Απριλίου, η διακίνηση φορτίου και ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων σε τρία μεγάλα λιμάνια του ποταμού Yangtze, Nanjing, Wuhan και Chongqing, μειώθηκαν κατά 10,2% και 9,9%, αντίστοιχα.