Αν και το μεγαλύτερο κοντέινερ τέρμιναλ στην κόσμο, αυτό της Σαγκάης, κατάφερε να διατηρήσει ενεργές τις δραστηριότητες του κατά την διάρκεια του παρατεταμένου lockdown, ωστόσο η διαχείριση των φορτίων μειώθηκε κατά 25% τον περασμένο μήνα Απρίλιο.
Με πολλά εργοστάσια κλειστά, τις αποθήκες κλειστές, ο όγκος του συνολικού φορτίου που διακινήθηκε μέσο του λιμένα της Σαγκάης τον Απρίλιο μοιραία μειώθηκε.
Η μέση ημερήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων κατά τον Απρίλιο κινήθηκε στα επίπεδα των 100.000 teu περίπου σημειώνοντας πτώση 25% σε σύγκριση με τα κανονικά επίπεδα του λιμένα.
Συγκεκριμένα, ενώ το λιμάνι λειτουργούσε, υπήρχε σοβαρή έλλειψη φορτηγών για την μεταφορά των κοντέινερ στην ξηρά.
Για να μειώσει την πίεση μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην ενδοχώρα, η Σαγκάη προώθησε σε μεγάλο βαθμό την δια θαλάσσης μεταφορά και με μικρότερα πλοία κοντέινερ και φορτηγίδες τροφοδοτούσε τα κοντινά λιμάνια, σε συνδυασμό με μεταφορές από ξηρά και σιδηρόδρομο ώστε να κρατήσει σταθερή την αλυσίδα εφοδιασμού.
Τον Απρίλιο, ο όγκος μεταφόρτωσης κοντέινερ δια θαλάσσης ήταν περίπου 1,99 εκατομμύρια teu, αντιπροσωπεύοντας το 65% του συνολικού όγκου εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού της Σαγκάης.
Το lockdown συνεχίζεται σε μεγάλο μέρος της Σαγκάης, αν και έχουν γίνει κινήσει για να ανοίξουν περιοχές όπου η μετάδοση έχει πέσει στο μηδέν.