Μεγάλα νέα από τη Maersk με ανακοίνωσή της, η οποία θα μεταβεί σε μια ενοποιημένη, μοναδική μάρκα “Maersk”.
Η μετάβαση θα περιλαμβάνει την ενσωμάτωση εμπορικών σημάτων της Maersk, όπως το Hamburg Süd, το Sealand και άλλα, με το όνομα Maersk.
Η Maersk επιμένει ότι η κίνηση δεν είναι μια άσκηση μείωσης του κόστους.
Η Maersk δήλωσε, «Πιστεύουμε ότι με την ενσωμάτωσή τους στη μάρκα Maersk, θα είμαστε σε θέση να διευκολύνουμε τις υλικοτεχνικές δυσκολίες σας, ενώ παράλληλα θα σας προσφέρουμε περισσότερη ποικιλία, ευκολία και συνδεσιμότητα από ποτέ, όλα κάτω από την ίδια στέγη».
Η αλλαγή αυτή έρχεται σε λιγότερο από ένα μήνα, μετά την έναρξη της θητείας του Vincent Clerc ως νέου Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk, αντικαθιστώντας τον Soren Skou, ο οποίος υπηρετούσε στη θέση αυτή από το 2016 και είχε ηγηθεί της μετατροπής της εταιρείας σε μια ολοκληρωμένη εταιρεία logistics. Η νέα στρατηγική έρχεται επίσης λίγες μέρες αφότου η Maersk ανακοίνωσε ότι, θα διακόψει τη συμμαχία 2M Alliance, με την MSC (Mediterranean Shipping Company), μετά την προγραμματισμένη λήξη της το 2025, αφήνοντας πιθανώς τη Maersk σε δύσκολη θέση, θεωρώντας ότι είναι πολύ μεγάλη για να ενταχθεί σε μια υπάρχουσα συμμαχία και πολύ μικρή για να την προχωρήσει μόνη.
Η Maersk απέκτησε τον Γερμανό αντίπαλο Hamburg Sud το 2017.
Η ιστορία της Maersk με τη Sealand πηγαίνει πολύ πιο πίσω. Η Sea Land Service, Inc. ξεκίνησε από τον πρωτοπόρο στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων Malcom McLean το 1960 και εξαγοράστηκε από τη Maersk το 1999. Η Maersk απέσυρε το brand το 2006, για να την αναβιώσει το 2015. Ως μέρος της στρατηγικής ενσωμάτωσης, το 2018 η Maersk συνδύασε τα τρία της τοπικά brands μεταφορέων -MCC Transport, Sealand και Seago Line- υπό μια ενιαία εταιρεία, γνωστή ως «SeaLand – A Maersk Company».
Η υπηρεσία logistics Twill, καθώς και άλλα brands που απέκτησε πρόσφατα, θα ενσωματωθούν επίσης στη Maersk.
«Αυτή είναι η πρόθεσή μας. Πριν από οποιαδήποτε ενέργεια θα προηγηθεί μια εις βάθος ανασκόπηση, προτού καταλήξουμε σε συμπεράσματα για το μέλλον κάθε brand, σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές», δήλωσε η Maersk στην FAQ.
Οι ενέργειες της Maersk έρχονται καθώς αντιμετωπίζει «αναταράξεις στον ορίζοντα», καθώς ο κλάδος της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων επιστρέφει σε κανονικούς ρυθμούς, μετά το κύμα που προκλήθηκε από την πανδημία, και που οδήγησε τους ναυτιλιακούς ναύλους σε μη βιώσιμα επίπεδα και εταιρείες όπως η Maersk σε κέρδη ρεκόρ.
Αξιοσημείωτα απουσιάζουν από την ανακοίνωση της Maersk οι άλλες επωνυμίες της, συγκεκριμένα οι APM Terminals, Svitzer, Alianca, Maersk Container Industry, Maersk Training, Maersk Supply Service, Maersk H2S Safety Services και Maersk Line, Limited, οι οποίες λειτουργούν κυρίως, εκτός του πεδίου των δραστηριοτήτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Maersk.