Καθώς η βιομηχανία κρουαζιέρας προετοιμάζεται για αυτό που οι περισσότεροι πιστεύουν ότι θα είναι το πρώτο έτος της επιστροφής σε επίπεδα παρόμοια με το 2019 πριν από την πανδημία, δύο πλοία που πουλήθηκαν από την Carnival Corporation ετοιμάζονται να ξαναρχίσουν τα δρομολόγια. Πολλά από τα 24 πλοία που πουλήθηκαν από την Carnival περίμεναν να επιστρέψουν στην υπηρεσία, ενώ άλλα πουλήθηκαν για σκραπ. Δύο από τα πλοία έχουν βρει νέους αγοραστές σε Ελλάδα και Κίνα με προσδοκίες ότι σύντομα θα επιστρέψουν στην υπηρεσία.
Η εξειδικευμένη ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας νησιών Celestyal Cruises ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι εξαγοράζει ένα από τα πλοία που αγόρασε για μεταπώληση η SeaJets του Μάριου Ηλιόπουλου, μια ελληνική εταιρεία ferry. Το κρουαζιερόπλοιο που αγόρασε η Celestyal κατασκευάστηκε από την Fincantieri και παρουσιάστηκε το 1994 ως Ryndam για την Holland America Line. Ήταν το τρίτο πλοίο νέας κατηγορίας που παρήγγειλε η Carnival μετά την εξαγορά της Holland America. Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 55.800 τόνων κατέπλευσε για την Holland America μέχρι το 2015, όταν μεταφέρθηκε στην P&O Cruises Australia της Carnival Corporation και ξαναχτίστηκε ως Pacific Aria. Το πλοίο πουλήθηκε στη SeaJets το 2020 και τοποθετήθηκε στην Ελλάδα ως Aegean Goddess.
«Ενώ τα παγκόσμια γεγονότα των τελευταίων ετών έχουν θέσει σε παύση τα αναπτυξιακά μας σχέδια, οι θετικές προοπτικές του κλάδου μαζί με τις ισχυρές κρατήσεις για την επόμενη σεζόν, παρέχουν στην Celestyal την ευκαιρία να ξαναρχίσει τη διαδικασία ανανέωσης του στόλου μας με νέα πλοία», είπε ο Χρήστος Θεοφιλίδης, CEO της Celestyal ανακοινώνοντας την εξαγορά. Δήλωσε ότι η προσθήκη του πλοίου θα προσφέρει σημαντική αύξηση στις premium και balcony καμπίνες για την εταιρεία, που λειτουργεί επί του παρόντος δύο μικρότερα, παλαιότερα κρουαζιερόπλοια.
Η εταιρεία κρουαζιέρας ανακοίνωσε ότι το πλοίο θα υποβληθεί σε ανακαίνιση και τεχνική συντήρηση περίπου 21 εκατομμυρίων δολαρίων και θα μετονομαστεί σε Celestyal Journey. Δεν ανακοινώθηκε ημερομηνία για την επιστροφή του πλοίου σε υπηρεσία.
Σηματοδοτεί τη δεύτερη προσπάθεια της Celestyal να επεκταθεί μέσω της αγοράς πλοίων που ξεπουλήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το 2020, η εταιρεία απέκτησε την πρώην Costa NeoRomantica (53.000 τόνοι, κατασκευή το 1993) και το μετονόμασε σε Celeystal Experience, αλλά παρέμεινε στην Ελλάδα χωρίς να τεθεί ποτέ σε υπηρεσία. Με οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας, η εταιρεία πούλησε το πλοίο για παλιοσίδερα λίγους μήνες αργότερα.
Στα τέλη του 2021, ο όμιλος Louis με έδρα την Κύπρο, η μητρική εταιρεία της Celestyal, ανέφερε ότι είχε καταλήξει σε στρατηγική συμφωνία με κεφάλαια που διαχειρίζεται η Searchlight Capital Partners, μια ιδιωτική εταιρεία επενδύσεων, για την ανακεφαλαιοποίηση της εταιρείας. Οι παρατηρητές του κλάδου περίμεναν ότι η εταιρεία θα επιδιώξει τον εκσυγχρονισμό του στόλου της μετά την ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης.
Ένα άλλο από τα πλοία που αποσύρθηκε από την Carnival Corporation, το πρώην Sea Princess (77.500 μεικτούς τόνους) που κατασκευάστηκε από τον Fincantieri και εισήχθη από την Princess Cruises το 1998, προετοιμάζεται επίσης για την επιστροφή της στην υπηρεσία. Το πλοίο πουλήθηκε από την Carnival Corporation το 2020 σε Κινέζους αγοραστές. Η Sanya International Cruise Development, η οποία απέκτησε το πλοίο και το μετονόμασε σε Charming, φέρεται να το πούλησε πρόσφατα, χωρίς να επιστρέψει ποτέ στην υπηρεσία.
Μετονομάστηκε Dream, έφτασε στις εγκαταστάσεις της Zhoushan Xinya Shipyard Company στις 12 Φεβρουαρίου για να ξεκινήσει ένα έργο επισκευής και συντήρησης που αναμένεται να διαρκέσει δύο μήνες. Το πλοίο φέρεται να αποκτήθηκε από μια νέα επιχείρηση κρουαζιέρας στην Τιαντζίν της Κίνας. Δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες σχετικά με την επιστροφή της στις επιχειρήσεις, αλλά αναμένεται ότι η νέα εταιρεία θα τοποθετήσει το πλοίο σε υπηρεσία, καθώς η Κίνα εγκαταλείπει τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που σχετίζονται με τον COVID-19. Η κινεζική βιομηχανία κρουαζιέρας αναμένεται να ξαναρχίσει τη λειτουργία της εντός του έτους.