Η Maersk έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο του πολυαναμενόμενου πλοίου των 2.000 teu, διπλού καυσίμου, το οποίο μπορεί να κινηθεί είτε με VLSFO είτε με μεθανόλη.
Το συγκεκριμένο πλοίο-ορόσημο ήταν αυτό που έκανε την αρχή ώστε να ξεκινήσουν να χρίζονται και αλλά πλοία με καύσιμο μεθανόλης σε ναυπηγεία σε όλη την Ασία.
Το πλοίο παραγγέλθηκε πριν από δύο χρόνια και πρόκειται να παραδοθεί από το Hyundai Mipo Dockyard σε μερικούς μήνες για να πραγματοποιεί ταξίδια στη Βαλτική.
Το πλοίο, που φέρει την ένδειξη «All the way to zero» στο κύτος του, έχει πλέον βγει από τη δεξαμενή και έχει πέσει στο νερό για πρώτη φορά.
Ο επικεφαλής του τμήματος newbuilding και retrofit στη Maersk, Henrik Ekmann, σχολίασε «Η καθέλκυση ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο Hyundai Mipo Dockyard και η κατασκευή συνεχίζεται».
Η Maersk έχει επίσης μια σειρά από πλοία μεθανόλης διπλού καυσίμου μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu υπό ναυπήγηση στη Νότια Κορέα.
Τώρα δεν είναι μόνο οι εταιρείες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που εστιάζουν στη χρήση της μεθανόλης αλλά και εταιρείες φορτηγών πλοίων, δεξαμενόπλοιων αλλά και πολλά κορυφαία ονόματα στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Η ανάλυση από τον νηογνώμονα DNV δείχνει ότι η μεθανόλη ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή εναλλακτικού καυσίμου για παραγγελίες νέας κατασκευής πέρυσι μετά το LNG.
Από τα 106 πλοία με μεθανόλη που έχουν παραγγελθεί μέχρι το τέλος του περασμένου μήνα, τα 68 από αυτά είναι για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.