Η ισχυρή θέση των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων στον διεθνή στίβο αντανακλάται μέσα από νέα παραγγελία που τοποθετήθηκε στη Hyundai Mipo Dockyard από την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Nissen Kaiun.
Πρόκειται για παραγγελία που προβλέπει τη ναυπήγηση οκτώ LR2 tankers, καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει χωρητικότητα 50.000 dwt, βάσει στοιχείων της τελευταίας έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal. Η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα εντός του 2024 και του 2025, ενώ το κόστος τους θα είναι ίσο με $46,3 εκατ. έκαστο.
Τα συγκεκριμένα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με τεχνολογίες ενεργειακής αποδοτικότητας, με στόχο τη συμμόρφωση σε μέτρα που έχουν ληφθεί διεθνώς με επίκεντρο τις ανθρακικές εκπομπές.
Παράλληλα, δεν είναι η μοναδική παραγγελία που τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο ναυπηγείο πρόσφατα. Βάσει δεδομένων της Intermodal, η Purus Marine τοποθέτησε παραγγελία για τη ναυπήγηση τεσσάρων LPG carriers, καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 45.000 κ.μ. Η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα το 2026 και το κόστος τους θα είναι περίπου $69 εκατ. έκαστο.