H προτεινόμενη πώληση της Hyundai LNG Shipping, της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Νότιας Κορέας που δραστηριοποιείται στη μεταφορά LNG, από τους θεσμικούς της επενδυτές πέφτει σε σκοπέλους.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Korea Times, τόσο η Federation of Korea Maritime Industries (FKMI) όσο και ναυτεργατικά σωματεία εναντιώνονται στην προοπτική η Hyundai LNG Shipping να περάσει σε ξένα χέρια.
Στην ανακοίνωσή της η FKMI, η οποία απαρτίζεται από 54 ομίλους της ευρύτερης ναυτιλίας, σημειώνει ότι μια τέτοια κίνηση θα πρέπει να σταματήσει, καθώς δεν είναι προς το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και ασφάλειας της Νότιας Κορέας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «Η Κορέα εξαρτάται από τη ναυτιλία για τη μεταφορά σημαντικών στρατηγικών εμπορευμάτων που χρειάζεται, όπως αργό πετρέλαιο, φυσικό αέριο, άνθρακας και σιδηρομετάλλευμα. Οι κορεατικές ναυτιλιακές εταιρείες πρέπει να μεταφέρουν ενεργειακούς πόρους, για να εξασφαλίσουν ταχεία ανταπόκριση και σταθερό εφοδιασμό ενόψει των ταχέως μεταβαλλόμενων διεθνών συνθηκών».
Η Hyundai LNG Shipping, η οποία ανήκει στο private equity fund IMM Holdings, διαχειρίζεται έναν στόλο δεκαέξι LNG carriers, ενός LNG bunkering και έξι LPG carriers. Η Hyundai LNG Shipping ήταν το division της HMM για τη μεταφορά LNG και αγοράστηκε από την IMM Private το 2014, κατά τη διάρκεια της κρίσης ρευστότητας της HMM.