Ο μεγαλύτερος στόλος πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, διαθέσιμος για ναύλωση, είναι πλέον ελληνικός και όχι γερμανικός, με βάση στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας τον τελευταίο μήνα.
Πριν από 10 χρόνια σχεδόν τα μισά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στις θάλασσες ήταν γερμανικών συμφερόντων και οι Έλληνες μόλις άρχιζαν να τοποθετούνται στον κλάδο αγοράζοντας πλοία που δίνονταν αντί τιμήματος αντίστοιχου με την αξία τους σε scrup. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας το μερίδιο του ναυλωμένου στόλου που κατέχουν οι Γερμανοί ιδιοκτήτες έχει συρρικνωθεί στο 17% από σχεδόν 70% πριν από την οικονομική κρίση.